vineri, 12 iunie 2009

epilog andrei gheorghe


A fost catalizatorul meu anti-timiditate . Cand facea 13-14 eram in deplinatatea cosurilor . Roseam la fiecare gest mai indraznet al cuiva indreptat spre mine . Eram o fetita . Cu parul cret . Mama primea laude din toate partile , eram un exemplu de bun-simt , amabilitate . Era normal pentru mine sa fiu dat drept exemplu : nu cream probleme la scoala , salutam pe toata lumea , vorbeam putin si atunci doar daca eram intrebat ceva (un fel de dumitru simion) .
Nu stiu cat a mai ramas din acel EU .
Dar stiu ca pe masura ce ma infruptam din cuvintele lui (A.G.) devenise ca un frate mai mare pe care-l bagam mereu in fata : da , asa este Ionut... dar uite ce a zis Andrei Gheorghe . Era coplesitor .
Eu care eram crescut cu manualul bunelor maniere , ascultam un caracter atat de libertin . Fireste ca la inceput eram socat de cat de brutale ii erau replicile , dar indata ce am descoperit bucuria , exaltarea lui VERDE IN FATA .... m-am abatut de pe drumul meu cel drept din dumbrava minunata .
Inceputul a fost brusc ... revelatia lui : WAIT A SECOND...WHAT THE FUCK...? Apoi mi-am cultivat in genul slow-motion , curajul de a iesi din rand , de a soca cunoscutii obisnuiti cu screetch ... cu gesturi si o atitudine dea dreptul revoltatatoare .
Lumea imi spunea ( unii si acum) ca il copii . Instant le raspundeam ca nu sunt vrednic ...nu voiam sa-l copii . Doar ca personalitatea lui m-a inspirat . Si nu era o trecere imatura . Ce m-a unit de Gheorghe e inteligenta . Adica .... sa ne intelegem... : totusi , faptul ca-l poti contesta ( e un marlan , un nesimtit , un nemanierat , un necioplit , un rautacios ) , ok , de acord . Dar nu poti sa negi ca daca te deranjeaza sinceritatea lui : ATUNCI PROBLEMA ADEVARATA E LA TINE . Daca vrei sa fii mintit frumos (desi stii ca daca ai lasa la o parte superficialitatea din tine ..iti place sa-ti spuna omul pe bune ce crede ) atunci esti plastic . Gheorghe e omul din ce in ce mai unic care nu se teme sa tipe la Nastase , sa-l faca bou pe oricine merita sau sa-ti impartaseasca ca si-a inselat nevasta si si-a dezamagit copilul . Viata inseamna nu sa fugi de rau ca n-ai cum... ci sa gasesti echilibrul dintre bine si rau . EL nu-si poate permite dulcegarii gratuite , decat daca se joaca cu tine . Da-mi un argumet anti-gheorghe si-ti dau unul cu care nu poti sa nu fii de acord :
Inchidea telefonul oamenilor in nas - pai daca-i insulta inteligenta .. suni la radio si spui : deci , parerea mea , nu stiu ce sa spun. pai atunci de ce suni ?
sau
s-a drogat - ghici ce ? toti milionarii fumeaza marijuana , si obama si michael phelps si garcia marques
sau
i-a batut pe aia 2 in studioul antena 1 - you`ve got punk`d . A fost un truc ce avea menirea de a ne arata ca nu tot ce vezi la tv e pe bune.
altceva?
Eu il urmaresc de vreo ... sa tot fie 14 ani . La 13-14 cu Andrei , lantul slabiciunilor , Alege asia , Politica frate , Ultima ora , Academia pro fm , Editorialele din b24 fun si Catavencu sau cartea Midnight killer .
Si nu ca ar fi perfect dar mai presus de toate este cum a zis el : poti fi inteligent , prost , sarac , bogat , frumos, norocos , ghinionist, psd-ist sau casier la cfr , vanzator intr-o pizzeria din napoli , strungar la cernauti , orice . cel mai important e ca orice ai fi poti fi ceva ce nu tine cont de prejudecati , de consecinte , de ce spun altii adica VIU .
Deja sun ca o piesa proasta de Voltaj , dar in fine.
Ma gandesc daca e bine ca m-am schimbat , mult , radical .
Ca am multi cunoscuti care ma fac ( ca si pe a.g ) nesimtit , arogant , dobitoc , si lista e lunga si deschisa .
Stii ceva ? NU . Pt ca eu (rebel fara cauza) m-am autoadoptat lui Andrei Gheorghe si am ales nebunia vie .
Si daca tu chiar te simti bine (cu tine) gandindu-te cate compromisuri faci ( sa nu-l injuri pe ala ca mai ai nevoie de el , sa nu-ti insulti prietenul , etc ) inseamna ca totul e in regula . Dar daca nu ... heil sictir ! in incheiere va anunt cu tristete ca impreuna cu toti fanii dinamovisti mai conjugam inca un an verbul A ASTEPTA . Spookie out

1 comentarii:

Anonim spunea...

De mult voiam sa-ţi spun ca ţi-ai ales prost modelul. Cine se crede el sa judece pe toată lumea, să pună etichete,... o fi oare mai bun faţă de altul, nu cred..., să ştii că prea mult tupeu strică. Din modelul pozitiv care erai, e posibil să devii unul negativ din cauza lui.nu ştiu nimic de viaţa lui de familie, dar banuiesc ca nu e perfectă, asta din cauza felului în care se poarta cu lumea.